сряда, май 22, 2013

Пиле + ананас = ?!!?

Здравейте! Не, не няма да смятаме, спокойно. Ще си готвим. Рецептата, която искам да ви споделя е екзотична и определено нетипична (за нашата кухня). Бях сигурна, че ще ми стане любима още в момента, в който видях тази снимка :





Признавам си без заобикалки, ето тук я намерих. Направих малки промени, според продуктите, които имах в къщи. Не сложих чили сос, оцета беше обикновен винен и този сос нищо не ми говореше - oyster sauce.
Ето и снимка, на приготвеното от мен:




Вкусът беше страхотен! За първи път приготвях сладко-кисел сос и определено ми допадна. Сякаш не беше домашно приготвена храна, а такава от ресторант. А парченцата ананас бяха просто божествени :)))! Спирам, няма повече да агитирам! Споделете, ако все пак го приготвите :))).

Няма коментари:

Публикуване на коментар