вторник, юни 25, 2013

За чудовищата и телефоните

Наскоро открих съществуването на особен вид чудовища, толкова симпатични и чаровни... че веднага им се прощава, това че са се появили. Не се намират навсякъде, малко хора се докосват до тях. Ноооо, при добро желание и известна доза умениия, спокойно бихте могли да се сдобиете с едно чаровно чудовище за своя телефон.
 Моето (или по-скоро, на брат ми) се появи един слънчев следобед, докато блаженно гледах телевизия. Толкова ми хареса едно чуждо чудовище - случайно намерено в мрежата, че веднага ми се прииска да  направя подобно. Ето вижте го, не е ли симпатяга?

Тук
На посоченият адрес има още доста сладурковци :).
Та това ми беше вдъхновението и ето какъв е резултата. Невинно чудовище, което погълна телефона на брат ми и все пак се чувстваше комфортно :)))!

В процеса на "появяване"
Ето го и него, в целият му блясък. Дори и погълнатият телефон се подава зад двете му криви зъбчета :)))

Фотограф - моето не съвсем прецизно братче

 

4 коментара: