вторник, май 21, 2013

Вдъхновения: Интериор

Здравейте! Днес ще ви споделя новата си страст... мммм, по-скоро са две :). От една страна е интериорният дизайн, които все повече ме привлича. А от друга правенето на колажи, което страшно много ме забавлява.

Последните месеци събирам снимки на интериори, които ме вдъхновяват. Освен снимките, трупам и разни книжки и материали свързани с него. Улавям се как с часове стоя пред компютъра, като хипнотизирана и разглеждам чужди блогове. Дори вече си имам любим сайт :)!
Alvhem Mäkleri. Това са най-най-най красивите и интериори, според моя вкус. Просто разкош!




Ето и един колаж, които направих аз. Не знам дали може да мине за inspiration board, но такава е моята представа :).

Gold&blue




 

3 коментара:

  1. Страхотно местенце! Ето още едно, което тези дни разглеждах http://dwellinggawker.com/. Толкова релаксиращо ми действат, че мога от сутрин до вечер да зяпам. Усмивки!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Оооо, много благодаря за линка! Намерих си занимание за следобяд :)! Хубав и усмихнат ден от мен!

      Изтриване
  2. Hello I'am Chris From France!!
    You Have A Wonderful Blog Which I Consider To Be Registered In International Blog Dictionary. You Will Represent Your Country
    Please Visit The Following Link And Comment Your Blog Name
    Blog Url
    Location Of Your Country Operating In Comment Session Which Will Be Added In Your Country List
    On the right side, in the "green list", you will find all the countries and if you click them, you will find the names of blogs from that Country.
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Happy Blogging

    ОтговорИзтриване