вторник, май 21, 2013

Вдъхновения: Интериор

Здравейте! Днес ще ви споделя новата си страст... мммм, по-скоро са две :). От една страна е интериорният дизайн, които все повече ме привлича. А от друга правенето на колажи, което страшно много ме забавлява.

Последните месеци събирам снимки на интериори, които ме вдъхновяват. Освен снимките, трупам и разни книжки и материали свързани с него. Улавям се как с часове стоя пред компютъра, като хипнотизирана и разглеждам чужди блогове. Дори вече си имам любим сайт :)!
Alvhem Mäkleri. Това са най-най-най красивите и интериори, според моя вкус. Просто разкош!




Ето и един колаж, които направих аз. Не знам дали може да мине за inspiration board, но такава е моята представа :).

Gold&blue




 

2 коментара:

  1. Страхотно местенце! Ето още едно, което тези дни разглеждах http://dwellinggawker.com/. Толкова релаксиращо ми действат, че мога от сутрин до вечер да зяпам. Усмивки!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Оооо, много благодаря за линка! Намерих си занимание за следобяд :)! Хубав и усмихнат ден от мен!

      Изтриване