четвъртък, май 23, 2013

Create

Случвало ли ви се е да се нуждаете от съвсем мъничко побутване, за да направите нещо. От един поглед, за да се появи вдъхновението. На мен често ми се случва. Само дето погледна ли пред себе си виждам гола, офифана стена. Никак не е вдъхновяваща и интересна. Поради тези причини, реших да поправя нещата. Сега по-често ме навестява желанието за майсторене. Ако и вие се нуждаете от такава терапия - попанали сте на подходящата публикация.
Всичко от което се нуждаете е горе-долу това + доза желание и ентусиазъм :))):


Приготвих два pdf файла,тук и тук - шаблони на основите и буквите.

Естествено, забравила съм перфоратора :)  ... След малко, пръскане, рязане, оцветяване, лепене, дупчене, нанизване и прикрепяне... се получи това надписче (не е толкова сложно, колкото звучи :)) Сега виси над бюрото ми и ми напомня да творя всеки ден. А вие имате ли си подобни хитринки за стимул?



 

P.S. Разхищаването на хартия е лошо нещо, нали... Доволна съм, че най-сетне намерих приложение на непотребните принтирани чертежи от дипломната ми работа :)))

4 коментара:

  1. Страхотно приложение на чертежите от дипломната работа! Аз нямам хитринки... Имала съм моменти, когато не ми се е подхващало нищо, но определено е било за кратко! :) Иначе почти всичко, което видя може да ме вдъхнови да творя :)

    ОтговорИзтриване
  2. Thanks! Of course, i want! Your blog is awesome :)

    ОтговорИзтриване
  3. Страхотно вдъхновение си си измислила :-)
    Банерчето се е получило много сладк ои тематично с тези чертежи за фон :-)

    ОтговорИзтриване