понеделник, юли 30, 2012

Една страхотна вечер и... разходка до 04 РУП


Да... Кой би предположил, че това може да ми се случи... Честно казано, дори и аз си мислех, че никога няма да вляза в полицейско управление... Но, ето че снощи се прибрах с протокол, подписан от полицай :D!

Ето какво се случи... Ентусиазирана, въпреки непоносимата горешина навън, имах среща с една мила девойка пред НДК (Само да вмъкна, че срещите ми с нея винаги са белязани със странно развиващ се край :DDD). Дестинацията за вечерта беше Art Space пред НДК, където се провеждаше събитието SMUGGLERS SWING CLUB. Звучеше много обещаващо, но искахме да гледаме точно урока по танци. Затова рещихме да си направихме "пейка" парти преди това. Само дето изборът на пейка се оказа неподходящ. Сядайки на нея осъзнахме, че до нас има отворена и изоставена дамска чанта. В началото не и обърнахме особено внимание, улисани в сладки приказки. Малко по-късно забелязахме, че е минал повече от час откакто седим на въпросната пейка, затова решихме да потърсим телефонен номер или нещо др., което да ни свърже със собственичката и. За съжаление открихме само документи и козметика. Тогава отнесохме странната бежаво-кафява чанта в най-близкото полицейско управлвние. Наложи се аз да пиша обяснения в протокол за доброволно предаване (защото моята приятелка не си носеше личната карта). Честно казано представата ми за полицай се оказа съвсем погрешна. Падна ни се такъв, който се шегуваше, усмихваше и определено нямаше опит в разглеждането на дамски чанти!(полицай Б.,ако случайно някой ден попаднете на тази публикация, моля не се обиждайте от коментара ми :)) Извратено забавна картинка :)))! Та общо взето това беше първото ми посещение на тази институция, дано да е и последното де! Вече официално може да се каже, че съм съвестен гражданин! Силно се надявам, полицаите да предадат вещите и документите на горката жена и още по-силно ми се иска тя да е жива и здрава!

Все пак посетихме събитието, което се оказа наистина страхотно и успя да ми докара огромна усмивка за цялата вечер! Има някакъв страхотен чар в този стил танци. Като цяло, ако трябва да го опиша с една дума, тя ще е забавление! Намерих тази снимка във фейсбук:


Атмосферата, която създаваха тези двамката на сцената, беше вълшебна. Страхотни бяха!!! Споменаха за следващ урок, ако някой от вас прояви интерес... ще е на 04.08.2012г. на същото място!(Всъщност сега се сешам, че не запомних часа, за което се извинявам :))
Хайде лека и спокойна вечер на всички, без посещения на районните полицески управления!



Няма коментари:

Публикуване на коментар