петък, юли 20, 2012

Отново на път

Здравейте!

Аз пак заминавам, само дето този път посоката е друга :)! Тези почивни дни ще ги подарим на другите мама и тати (и другия брат рожденик). Изобщо, май този месец ни върви на пътувания. Но не се оплаквам, да знаете!

Днес ми е доста натоварена програмата, но все пак отделих мъничко време, за да ви покажа няколко снимки. Ей там отивам пак. На хубавото и спокойно място - селцето на Вальо.


Имам малко време, преди да тръгнем и ще трябва да се организирам да направя вечеря - любимата "пицка" на Вальо и кексчета за неговия брат - рожденика. Снощи единодушно харесахме тези с кивито. Оказа се, ча са станали едни от любимите ни. Ще ви покажа снимки на изядена партида от кексчетата с киви, не се сърдете :))).


Надявам се този път кремчето да не ми се разтече, защото ще го направя с откраднатия от вкъщи стар миксер :D. И все пак, ако някой прояви интерес за рецептата, ето я тук

И така скъпи мои, "кухнята" ме зове. (Някой път ще ви покажа импровизираната ми кухня в Студентски град, обещавам!).

Хайде, аз изчезвам! Пожелавам ви страхотни почивни дни! До другата седмица!!! :)

P.S.
"Пицката" се оказа възможно най-трудното нещо за снимане, защото докато не я изяде Вальо не се спира :DDD!




Няма коментари:

Публикуване на коментар