вторник, юли 03, 2012

July Morning

Днес казвам здравей, на вас и на прекрасния Юли! Е с малко закъснение, но през изминалите няколко дни всичко се случваше толкова бързо, че докато се осъзнах се събудих изгоряляа и с леки болежки тук там :).
В събота след обяд моя приятел ме изненада с новината, че ще пътуваме за морето. Буквално за половин час събрах някакви дрехи в една чанта и вече пътувахме натам. Не бяхме решили къде точно отиваме, но отивахме при МОИЕТО. Спряхме някъде между Несебър и Равда, тъкмо на време за вечеря. Разходихме се малко из Равда, след това и по плажа - морето е много красиво нощем. Малко след полунощ отидохме да подремнем в колата, като предвидливо си навихме алармите за 5 часа сутринта. Като да не повярваш, оказа се че нашата кола е много удобна за спане :))) - толкова сладко не бях спала от много време.
Изгрева наистина беше красив, къпеше всичко в червеникави нюанси. Водата блестеше под лъчите на слънцето. Изобщо приказка. Дори хората до нас бяха пуснали тематичната песничка и картинката беше пълна.


Вальо, не е като да не искаше да ме бутне във водата и то в 7 и 30 сутринта :)))


По-късно се раходихме до стария град в Несебър. Не видяхме много, но все пак е по-добре от нищо. Аз за първи път бях в Несебър и се радвам, че стана така. Красив град е.


Предполага, и вие гледате втренчено в лилавите джапанки на краката ми... ужасни са, но пък са ми страшно удобни :))).

Видяхме и малко от Равда през деня. Много ни хареса тази цветна лодка:


Преди да тръгнем, имаше и малко време за палж. Малко, малко колко да е малко... щом успях и да изгоря :). Даже направих и пясъчно сърце на Вальо. Не се чудете, защо има клечици по него, така е... защото иначе не се разбирало, че било за него :))).


Толкоз за пътуването ни, да кратичко беше, но пък беше спонтанно. Може да се каже, че вече започнах с изпълняването на летния ми списък - бях на ново място и то с Вальо!
А сега, хубав и усмихнат ден ви желая - аз се отдавам на кулинарните си пориви :)!



Няма коментари:

Публикуване на коментар