събота, юли 07, 2012

Колко е красива София!

Здравейте!

От много време си мечтаех да се запиша на курс по английски език. Е, явно е настъпил момента, защото от 3 дни се занимавам изцяло с това. Курса е интензивен и определено запълва целият ми ден. Да не помислите, че се оплаквам - НЕ! Ни най-малко!!! Оказа се много приятно занимание, сякаш отново съм на училище... но и не съвсем. Сега се радвам на това, че има кой да поправи всяка моя грешка... за да не я правя отново. Учителката ми е много мила и винаги усмихната, има страхотно чувство за хумор. Определено и се възхищавам!
Уроците ми са в центъра, близо да Софийски университет. В продължение на няколко седмици ще се радвам на една от най-красивите сгради в София (поне според мен) - Къщата на д-р Харалампи Сърмаджиев, сега Резиденцията на турския посланник в София. Невероятна постройка на два етажа със страходна фасада. Сградата е построена през 1903г. от виенския архитект Фридрих Грюнангер . Когато се поразравих да него и творчеството му останах без думи. Направил е толкова много сгари б България. Определено при първа възможност и апарат ще се разходя и ще рагледам някои от тях! София наистина е много красива, нали!!!

Снимката е от форума на hardwareBG.com и предполагам е направена от потребител Private :)

Хубава вечер от мен! :)




Няма коментари:

Публикуване на коментар