четвъртък, септември 13, 2012

Винаги казвам "ДА" на сладките неща!

Вманиачена и пристрастена към сладките неща, такава съм - признавам си без капка срам!
Ето и последните ми "сладки" прегерешения... Добре де, част от тях :).


Нападнато и снимано преди да бъде унищожено сладко френско макаронче с боровинки. Мммм от кога си мечтаех да опитам тези вкусотиики, съблазнена от картинки в нета. Определно съм впечатлена! Стори ми се малко скъпичко, когато го купих... но след няколко хапки, напълно оправдах похаченото.


Страхотен пай с нектаринки. Изцяло приготвен от мен, но за изяждането му ми помогна Вальо :). Рецептата е от тук. Определено рецептата отива в любими! А идеята да направя пай ме осени от един страхотен филм, на който попаднах случайно. Няма как да не споделя и песничката от него...




Както сигурно сте се досетили, това е моя Вальо. Радва се на огромната торта, която му направих за рождения му ден. Много сладка снимка, нали! Искам да ви споделя, че товаа беше най-вкусната торта, която съм правила до сега. Бананова с много крем... приказна. Рецептата е взета от тук, съответно с малки промени. Собственичката на блога, освен че е певица, се оказа и наистина добра в кухнята! А с тортата си припомних и една нейна страхотна песен -




Няма коментари:

Публикуване на коментар