вторник, октомври 02, 2012

От любов към чантите

Чантите са неизменна част от женския тоалет. Обожавам обувките и чантата да си пасват, затова почти всеки ден я сменям. Смятам, че е много елегантно и красиво да спазваш това правило. Нещото, което винаги ме е дразнело е  жена с маратонки и кожена чанта... Както и да е, да не се отклонявам от темата на тази публикация. А тя е по повод новата ми чанта.


Като цяло ми излезе около 7-8 лв.. Използвах една прежда, на която така и не рабрах името - 5 кълбенца, дебела игла за плетене на една кука, парче непотребен плат за подплата, игла, конец и 45 см. цип + известно време гледане на телевизия и плетене ++ голямо желание :).

Вече от 2-3 години имам същата чанта, но в бежав цвят. Горката, от толкова носене започна да се рабрижда. Страшно ми е удобна и нямам никакво желание да се разделям с нея :(.


Но какво да се прави, както се казва - вече си е изпяла песента. Поне вече имам нова :). Ще се радвам да споделите мнението си за моите семпли плетени чанти. Ако има сред вас плетачки на една кука - отворена съм за нови модели :)))!

 

Няма коментари:

Публикуване на коментар