събота, октомври 27, 2012

Welcome to my room!

Днес ви каня да надникнете в стаята ми в Студентски град. Странно е, но имам смесени чувства към нея. От една страна много си я харесвам. В продължение на години съм я променяла и нягласяла по мой вкус, така че да ми е уютно, удобно и розово. От друга страна общежитието не е мястото от което имам нужда в повечето случай. Все на някой ще му се слуша силна музика, случвало ми се е разни хора да объркват номерата на стаите и да нахълтват при мен прилично почерпени, да не започвам и темата с разните му там буболечки... и най-много от всичко ми липсва пространство. Когато правя картички и 2 бюра не ми стигат :)))!

Първо ви представям Пешо! Той е едно от любимите ми неща в стаята. Съответно мястото му, като представителното лице на рафта с козметиката ми напълно му подхожда :).


След това идва ред на розовите слон и куче, които кротичко ме наблюдават от рафтчето с материалите ми за картички.


Като споменах материали... не мога да пропусна да ви покажа и къде съм настанила моите copic маркери и тънкописци :).


Това цвете е направено от моя чичо. Красиво е, нали! Ако се загледате по-внимателно ще видите и кацналата върху него пеперудка :).


И накрая мястото, което от километри личи, че е мое. Розовото ми легло. :) Всеки, който за първи път влиза в стаята доста бързо се ориентира коя е моята територия!


Обожавам възглавници. От снимката не личи, но на леглото ми има 7 възглавници с различна форма и големина. Над леглото, естествено бди ангелче. Това висящото под него е торбичка пълна с цвят от лавандула :). Леглото определно е най-вълшебното място в стаята ми! А кое е вашето вълшебно местенце?

 

Няма коментари:

Публикуване на коментар