неделя, септември 30, 2012

Козметиката в моята чанта

Дамската чанта е чудно нещо! В нея може да откриеш какво ли не - особено в моята :). Хайде няма да изреждам всички "нужни" ми неща, които постоянно разнасям в чантите си. Ще се огранича само с козметичната част :))). Преди няколко месеца ме осени идеята, че е хубаво да се гримирам. Та сега се уча малко по малко. Това са любимите ми продукти в последно време, без които рядко излизам.


Гланцове обожавам. Имам най-различни. Тези двата са ми любими. Единият е на EVELINE Sweet cream 339. Има много приятна консистенция и мирсът му е сладичък. Като цяло е от по-евтината козметика, но според мен е страхотен. Другият е на Rimmel London Stay Glossy Non-stop glamour 120. Той пък е пълна противоположност на първият. Стои много добре, оставя съвсем незабележим цвят и има много бляскави частички. Балсам също обичам да използвам. Този на Avon Naturals honey го имам от много време. Аромата му е пристрастяващ. Оказа се и икономичен.
Спирала загължително използвам. Новата ми е на Rimmel London Scandaleyes Extreme Black. Това определено е най-странната спирала, която съм ползвала. Четката и е огромна и често имам проблеми при слагането. Предполагам при дълги и гъсти мигли, мазането няма да се получава. За съжаление моите не са такива... Харесва ми това, че не започва да се рони още на втория час, а издържа доста повече и най-важното не ми дразни очите.
Бронзиращата пудра на MAYBELLINE NEW YORK Terra SUN е първата ми такава пудра, не съм сигурна дори, че я използвам както трябва... но си я използвам :). Ще си я имам дълго врме, тя също е доста икономична.
Рол-ончето на Bioderma е едно от най-качествените, които съм използвала. Доволна съм от него, има съвсем нежен и почти незабележим аромат, който не пречи на парфюма ми. Харесвам повече от този на Клоран.
Парфюмите отново са два. Този на Oriflame Volare Mangnolia нежен и лек. Другият на Refan е номер 144 и е доста по-дълготраен и с по-силен аромат. Подаръци са ми и двата и си ги харесвам много.
И накрая лаковете. Цвета на този от Golden Rose 111 ми допада много, зашото не е нужно да го сменям за всеки тоалет. Другият с "отровно" синият цвят ми е подарък от Вальо и е на 17 Supreme SHINE Wave. Хубав цвят е, но трябва да се внимава с какво се съчетава. На шишенцето му пише, че издържа до 10 дни. При мен не се задържа и 3. Ще трябва да опитам пак, но като се има предвид колко са меки ноктите ми и това, че постоянно съм над мивката е нормално да не издържи много.

Толкова за козметиката ми. Надваяам се е било интересно и полезно (поне за някой). Желая ви приятен и усмихнат ден!

 

Няма коментари:

Публикуване на коментар