понеделник, април 02, 2012

За изминалите 3 месеца...

Здравейте! Както обикновено мързела отново ме навести... Не обичам тези периоди - нищо не ми се прави, нищо не е в състояние да ме заинтригува и нищо не може да ме извади от дупката, която сама си копая... Както и да е, хубавото е... че рано или късно свършват :). Та накратичко за изминалите няколко месеца.
Получих страхотни подаръци.
Дипломирах се официално.
Имам поръчки за покани (върху едните работя все още).
Днес беше хубав ден за мен, ето защо реших да споделя част от него с вас. Не си спомням кога за последно правих картички просто така, без повод и без да бързам. Насладих се максимално на всяка залепена хартиййка :). Определено много се радвах и на изрязаните елементите, които ми изпрати Вал. Искам да ви покажа днешните ми творения -



Надявам се да са ви харесали, защото са правени с голямо желание :).
Ами освен да ви пожелая лека, спокойна и вълшебна нощ и до нови срещи :) (надявам се да са по-скорошни)!

Няма коментари:

Публикуване на коментар