понеделник, август 29, 2011

Първият ми фестивал

Привет! Най-накрая и аз успях да се включа в някой фестивал и... определено ми хареса!!! Тръгнах с мисълта, да не се отчайвам, каквото и да се случи... но нямаше място за отчаяние! Бях толкова доволна да видя, че нещата ми се харесват и доста от тях вече си имат нови собственици. Няма да крия, основно привличах вниманието на малките момиченца :), но какво пък... както се казва, за всеки влак си има пътници. Изключително много съм благодарна на организаторите на "София диша 2011" за предоставената ми възможност! Това хубаво изживяване с удоволствие бих го повторила и следващата година (разбира се ако имам възможност)! Също така искам да благодаря и на всички мои близки, които нито за момент не са спирали да ми дават кураж и да вярват в мен! И не на последно място, благодарности изказвам и навсички, които се спряха на моята масичка!


Поизпразнената ми масичка :)



Няма коментари:

Публикуване на коментар