неделя, юни 12, 2011

Изчистена и семпла картичка

Забелязала съм, че все не успявам да участвам в предизвикателствата. Това не е защото нямам желание, а защото трудно успявам да се впиша в тях. От няколко дни с голям интерес разглеждам вече качените картички в предизвикателството на Иренка , зададено в блога "Картичкофурии"... и се реших да се включа и аз. Не знам до колко съм успяла да спазя изискването за семпла картичка (това за мен се оказа доста трудно), но определено ще се радвам да чуя нечие мнение по въпроса :)



2 коментара:

  1. Според мен си се справила чудесно! Много стилна и изчистена картичка,а цветовете, които си избрала са люнимите ми :) Успеха в предизвикателството!

    ОтговорИзтриване
  2. Определено картичката ти отговаря на изискванията за семпла и изчистена картичка :)
    Много се радвам че си намерила време и желание да се включиш в предизвикателството зададено от мен при Картичкофуриите :)

    ОтговорИзтриване